Voorbereiding Voorbereiding Voorbereidingen - Reisverslag uit Berlicum, Nederland van Janneke Mouissie - WaarBenJij.nu Voorbereiding Voorbereiding Voorbereidingen - Reisverslag uit Berlicum, Nederland van Janneke Mouissie - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Voorbereiding Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Janneke

19 December 2012 | Nederland, Berlicum

Eindelijk er is geboekt! 1 Februari is het dan zo ver, we gaan naar Zuid-Afrikaaaa.

Voor de mensen die het nog niet precies weten zal ik het nog een keer uitleggen. Samen met nog twee andere studenten van mijn afdeling ga ik werken in een hospice in Viljoenskroon. Dit ligt zo'n 200 kilometer ten zuiden van Johannesburg. Hier komen kinderen die HIV besmet zijn of het AIDS virus hebben. De kinderen zijn tussen de 0 en 7 jaar. De stichting waarvoor wij gaan werken heet 'Kinderen van Viljoenskroon' en is opgezet door Nederlandse mensen.

Wij en hier bedoel ik Judith en ik mee. Willen zoveel mogelijk geld in gaan zamelen voor deze stiching. Dit kan op verschillende manieren.
1. U kunt donateur worden van de stiching 'Kinderen van Viljoenskroon' voor €5,- per maand voor minimaal een jaar. Aanmelden kan via de site www.kinderenvanviljoenskroon.nl
2. U kunt een eenmalige donatie doen op bankrekeningnummer: 59.16.82.443, t.n.v. Judith stichting Viljoenskroon dat speciaal voor deze buitenlandse stage geopend is.
3. U neemt deel aan het benefietdiner op donderdag 17 januari in Pan&Cook te Sint-Oedenrode. Aanvang 18.30, deelname kost €50,- per couvert incl. drank. Tijdens deze benefietavond is er een veiling met bijzondere diensten. Opgeven kan door het sturen van een mail naar judithenjanneke@hotmail.nl

Nu alleen nog maar dagen aftellen!

Tot snel!